Začetek usposabljanja za marketing v turizmu

19.06.2020, ob 16.00, Dol pri Ljubljani

V LAS Srce Slovenije začenjamo v sodelovanju z Agencijo za razvoj in marketing v turizmu Nea Culpa usposabljanje za rokodelce in druge nosilce tradicionalnih znanj z območja LAS Srce Slovenije na temo marketinga v turizmu.

Na uvodni delavnici o razvoju in trženju doživetij, ki izhajajo iz tradicionalnih veščin, ki bo potekala v petek, 19. 6. 2020, ob 16.00 v Dolu pri Ljubljani, bodo udeleženci izvedeli, kako oblikovati svojo ponudbo na tržno privlačen način za obiskovalce in turiste ter kako promovirati ponudbo z izvirno vsebino in komunikacijo.

Z nami bosta strokovnjakinji iz Nea Culpa, ki se je v desetletju pozicionirala kot vodilna slovenska agencija za razvoj doživetij, produktov, zgodb in znamk v slovenskem turizmu in ki odlično sodeluje s Turizmom Ljubljana, turističnimi agencijami in drugimi turističnimi organizacijami.

Priložnost je izjemna, še zlasti zato, ker bodo uvodnemu predavanju sledila individualna svetovanja izbranim ponudnikom, kjer bodo lahko zelo podrobno preverili oz. oblikovali ponudbo za svoje obiskovalce oz. ciljne publike.

Vabljeni!

Usposabljanje bo izvedeno v okviru projekta sodelovanja LAS Od tradicionalnih spretnosti do sodobnih ruralnih turističnih produktov, ki ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in Republika Slovenija v okviru Programa razvoja podeželja RS 2014–2020. 

Nazaj