Turistični ponudniki pilotnih EDEN destinacij obiskali Solčavsko

08.09.2016

Med 5. in 6. septembrom 2016 je v okviru projekta EDEN55plusNW, ki ga skupaj s partnerji iz Slovenije, Avstrije, Hrvaške in Italije koordinira Razvojni center Srca Slovenije, potekala študijska tura za predstavnike turističnega gospodarstva partnerskih EDEN destinacij na Solčavsko, EDEN destinacijo leta 2009.

Glavni namen študijske ture je bilo spoznavanje dobrih praks v EDEN destinaciji Solčavsko, evalvacija izvedenega programa tako s strani udeležencev kot projektne evalvacijske skupine ter okrepitev promocije, sodelovanja, vključevanja lokalnih ponudnikov v turistično ponudbo ter hkrati povezovanje med ponudniki partnerskih EDEN destinacij. 

Dogodka se je udeležilo 20 turističnih ponudnikov iz Vulkanlanda, Nacionalnega parka Sjeverni Velebit, Kolpe in Idrije ter 6 članov evalvacijske skupine, ki so jo sestavljali predstavniki partnerskih organizacij.

Organizatorji študijske ture (Agencija M v sodelovanju z Markom Slapnikom iz zavoda Poseben dan) so pripravili program, ki je bil vseskozi prepleten z neokrnjeno naravo, tradicionalnimi jedmi, prijaznimi lokalnimi ponudniki in bogatim kulturnim izročilom Solčavskega. Udeleženci so si ogledali Center Rinka – večnamensko središče za trajnostni razvoj Solčavskega, se udeležili doživljajskega sprehoda po Logarski dolini in vožnje po Solčavski panoramski poti, se preizkusili v delavnici filcanja iz solčavske volne in v pripravi tradicionalne jedi - žlinkrofi z nadevom iz suhih hrušk ter preizkušali domače suhomestnate in mlečne izdelke. Celoten program je v sodelovanju z organizatorjem in številnimi lokalnimi ponudniki povezoval etno animator “pastir Jernej”, ki je poskbel za pristno doživetje Solčavskega.

Študijska tura je bila odlično pripravljena in izpeljana, kar so potrdili tudi vsi udeleženci na končnem evalvacijskem sestanku, ki so podali tudi nekaj konkretnih predlogov za nadgradnjo programa za ciljno skupino seniorjev (žensk in parov nad 55 let). 

Končni rezultat projekta bo namreč oblikovan transnacionalni model mobilnosti za seniorje v pilotnih EDEN destinacijah 4 držav (Vulkanland, Solčavsko, Idrija, Kolpa, Sjeverni Velebit), razviti štirje čezmejni turistični produkti za seniorje ter vzpostavljene trajne mreže EDEN destinacij, turističnih ponudnikov, seniorskih organizacij ter incoming turističnih agencij in turističnih info točk, ki bodo zagotavljale trajnost in trženje oblikovanih produktov z namenom podaljšanja turistične sezone v EDEN destinacijah. 

*EDEN (European Destinations of Excellence) – evropska pobuda za promocijo trajnostnih turističnih razvojnih modelov v Evropski uniji. S preko 350 EDEN destinacijami iz 27 EU držav je mreža EDEN največja svetovna mreža na področju trajnostnega turizma. 


Izlet je bil vseskozi prepleten z neokrnjeno naravo, foto: Die Marlene Fotografiert


Celoten program je v sodelovanju z organizatorjem in lokalnimi ponudniki povezoval pastir Jernej, foto: Die Marlene Fotografiert


Obiskovalci se preizkusili na delavnici priprave tradicionalnih žlinkrofov z nadevom iz suhih hrušk, foto: Die Marlene Fotografiert

Nazaj | Arhiv