Sodelovanje v slovenski mreži kolektivnih blagovnih znamk

14.06.2022

Srce Slovenije je od januarja 2022 član slovenske mreže kolektivnih blagovnih znamk, s katero zdaj tudi aktivneje sodeluje. 10. junija je potekalo drugo srečanje upravljavcev in koordinatorjev znamk v Bohinju, ponudniki pa se v poletnem času udeležujejo poletnih sejemskih dogodkov po Sloveniji.

Srečanje koordinatorjev Mreže kolektivnih znamk Slovenije in predstavnikov gospodarskega in kmetijskega ministerstva ter Slovenske turistične organizacije je potekalo v petek, 10. junija 2022, v Centru Triglavskega narodnega parka v Bohinju v okviru 16. Mednarodnega festivala alpskega cvetja.

Na srečanju so bila oblikovana strokovna izhodišča za nadaljnji razvoj lokalnega znamčenja po Sloveniji z iskanjem možnosti financiranja teh vsebin in predstavitvijo dobrih praks posameznih lokalnih znamk, med katerimi ima prav gotovo gostujoči Bohinj prav posebno mesto. Srečanja smo se udeležili predstavniki kolektivnih blagovnih znamk Bohinjsko/From Bohinj, Okusi Rogle, Srce Slovenije, Idrija izbrano, Jeruzalem Slovenija, Okusiti Laško, Blejski lokalni izbor, Naše najboljše, Doline Soče in Belokranjsko.

V program je bila vključena tudi Tržnica KBZ Slovenije, ki je potekala v soboto, 11. junija 2022, na glavnem trgu v Stari Fužini. Na tržnici so lahko obiskovalci spoznali izdelke in storitve s certificirano ponudbo znamk iz različnih krajev po Sloveniji. Srce Slovenije je na dogodku predstavljala rokodelka Joca Jamšek iz Litije s serijo cvetličnih voščilnic in slik s preverjeno kakovostjo Kolektivne blagovne znamke Srce Slovenije.

Naslednji vikend, 18. in 19. junija 2022, pa sta KBZ Srce Slovenije na 40. Festivalu idrijske čipke predstavljali ponudnici Barbara Vrtačnik s Kmetije Pr' Škundr s ponudbo certificiranih prehranskih izdelkov iz sivke in aronije in avtorsko keramiko ter Mira Lukežič iz Dola pri Ljubljani s ponudbo šivanih izdelkov in igrač za otroke.

V letošnjem letu načrtujemo na Razvojnem centru Srca Slovenije osvežitev Kolektivne blagovne znamke Srce Slovenije. V jesenskem času bomo z dr. Tanjo Lešnik Štuhec, ki je s partnerji razvila model lokalnega znamčenja po modelu Izvorno slovensko, izvedli več delavnic s ponudniki, na katerih bomo poskušali začrtati pot razvoja znamke za naprej.

Z namenom lastnega in skupnega razvoja bomo sodelovali tudi na prihodnih skupnih dogodkih slovenske mreže kolektivnih blagovnih znamk in poskušali dobre prakse iz drugih okolij prenesti tudi v Srce Slovenije. V letošnjem letu se bomo srečali še v avgustu na Prazniku idrijskih žlikrofov v Idriji in oktobra na Martinovanju v Ormožu.

Nazaj | Arhiv