Naj zaprem podjetje ali začnem opravljati še kakšne dodatne dejavnosti?

27.02.2019

Sem samostojni podjetnik in imam registrirano dejavnost, kjer mi pomagajo družinski člani. Dejavnost še ni zaživela v polni meri, zato se sprašujem ali zaprem podjetje ali lahko s kakšnimi aktivnostmi dodatno zaslužim in počakam, da se moja dejavnost »prime«, zaživi in mi začne prinašati primerne prihodke?

Referenti Vem točke večkrat dobimo podobno vprašanje podjetnikov, ki želijo ostati podjetniki pa se jim posel ne odvija po pričakovanjih, stroški podjetja pa so veliki in jih je potrebno mesečno plačevati.

Kaj lahko stori podjetnik?

Naj zaprem podjetje ali začnem opravljati še kakšne dodatne dejavnosti?

Podjetnik lahko registrira dodatne dejavnosti v svojem podjetju, ki bi mu prinesle dodaten zaslužek. Pri postopku registracije podjetja na VEM točki, podjetnikom vedno pojasnimo, da je pri postopku registracije smiselno registrirati tiste in toliko dejavnosti, s katerimi bo začel poslovati. Vedno se lahko še po registraciji dodajajo nove dejavnosti. Kako, si lahko preberete v prispevku Doregistracija dejavnosti je za s.p. kot tudi d.o.o. izredno enostavna.

Kako izbrati dodatne dejavnosti?

Na Vem točki pri postopkih registracije podjetij referenti pogosto opažamo, da bodoči podjetniki niti ne pomislijo, kaj vse znajo, kje so si do tedaj nabirali izkušnje, kaj je aktualno na trgu in znajo početi tudi sami, da bi potem za znanja, ki jih imajo, za izkušnje, ki so si jih pridobili, registrirali ustrezne dejavnosti, zanje strankam izstavili račun in zaslužili s svojim podjetjem.

Primer:

Recimo, da ima podjetnik gostinski lokal pa v okviru te dejavnosti še ne dovolj prihodkov in razmišlja, kaj bi lahko še počel kot podjetnik, da bi se prihodki povečali.

V lokalu (recimo, da prostor to dopušča), lahko podjetnik organizira razne dogodke (82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj). Organizira lahko tudi umetniške dogodke, koncerte, predstave… (90.010 Umetniško uprizarjanje). Zasluži lahko s posredovanjem oglaševalskega prostora na stenah lokala ali pa na spletni strani (73.120 Posredovanje oglaševalskega prostora). Lahko tudi oddaja prostor raznim najemnikom, ki morda organizirajo dogodke in zasluži z oddajo (68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin).

Možnosti je veliko, le informirati se morajo podjetniki in poskrbeti za aktivnosti na področju marketinga. Le tako bodo izstopali med množico ponudnikov enakih ali podobnih storitev. O zgodbah, ki prodajajo izdelke in storitve podjetja, pa tako in tako govorimo na vsakem predavanju v našem podjetju.

Vir: DATA d.o.o.

Celoten članek je objavljen TUKAJ.

Nazaj | Arhiv