Javni razpis za sofinanciranje razvoja in promocije integralnih produktov turističnega gospodarstva

Razpis je objavilo Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Namen javnega razpisa je spodbuditi podjetja k bolj inovativnemu pristopu pri oblikovanju turističnih produktov/storitev in pomagati pri trženju in promociji ter omogočiti pogoje za pospešen razvoj turistične dejavnosti malih in srednjih podjetij. Rok za oddajo: 25.9.2017, 5.3.2018, 10.9.2018 in 11.3.2019. Višina sofinanciranja je do 70% upravičenih stroškov.

Predmet razpisa 

Namen javnega razpisa je spodbuditi podjetja k bolj inovativnemu pristopu pri oblikovanju turističnih produktov/storitev in pomagati pri trženju in promociji ter omogočiti pogoje za pospešen razvoj turistične dejavnosti malih in srednjih podjetij. Spodbuditi se želi tudi način poslovanja, ki temelji na načelih trajnostnega razvoja in digitalnega trženja.

Cilj javnega razpisa je prispevati k večji konkurenčnosti turističnih MSP-jev (do 250 zaposlenih) na globalnem trgu, ki ga bomo dosegli preko novih integralnih turističnih produktov in njihove promocije. To bo neposredno prispevalo k doseganju posebnega kazalnika »čisti prihodki MSP od prodaje na tujem trgu«.

Kaj je integralni turistični produkt?

Integralni turistični produkt je po tem razpisu sestavljeni oz. integralni turistični produkt, ki v praksi pomeni kombinacijo več izdelkov in storitev, ki so namenjene za zadovoljitev potreb turistov ob obisku turistične destinacije in ga prijavitelj do sedaj še ni imel v svoji ponudbi. 

Upravičeni prijavitelji

Upravičenci do sredstev po tem razpisu so gospodarske družbe in samostojni podjetniki posamezniki s področja turizma, in sicer po definiciji malih in srednje velikih podjetij (MSP).

Upravičeni stroški

Kot upravičeni stroški po tem razpisu se štejejo (v neto znesku brez DDV) stroški storitev zunanjih izvajalcev in stroški informiranja in komuniciranja, ki se nanašajo na naslednje vsebinske sklope aktivnosti:

  • razvoj integralnih turističnih produktov,
  • oblikovanje (podoba vsebin),
  • digitalna prenova obstoječih ali vzpostavitev novih digitalnih komunikacijskih orodij,
  • oglaševanje.

Obdobje upravičenosti so od izdaje sklepa o odobritvi sofinanciranja do 15.10.2021 (do 36 mesecev).

Višina nepovratnih sredstev 

Operacija se lahko sofinancira v deležu do 70% upravičenih stroškov.

Minimalna vrednost načrtovanih upravičenih stroškov operacije je 30.000,00 EUR.

Operacija se sofinancira po pravilu de minimis, kar pomeni, da skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju, ne sme preseči 200.000,00 EUR de minimis pomoči v katerem koli obdobju treh poslovnih let oz. do 100.000,00 EUR za podjetja, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu.

Celoten razpis je objavljen TUKAJ

Razvojni Center Srca Slovenije vam lahko pomaga pri prijavi na razpis. Pišite nam na irena.tonin@razvoj.si ali nas pokličite na: 01 896 27 15.

Nazaj | Arhiv